Wisselmoord

13, 14 en 15 December - Willibrordcentrum Heeswijk

Je denkt lekker rustig te gaan genieten van je ouwe dag. Je bent gelukkig met je inwonende dochter, maar niet met die kwal van een schoonzoon, die net gestart is met een reclamebureau. Hij wil je zelfs het liefst in een van zijn commercials laten spelen.

Heb je toevallig een vrouwtje gevonden die net als jij op zoek was naar nog wat gezelligheid op je ouwe dag, blijkt het geluk wat je voor ogen had, niet zo uit te pakken als je had gedacht.
Zeker niet als ander vrouwelijk schoon je ouwe hart flink tekeer laat gaan.Zelfs moordplannen die gesmeed worden, gaan hierdoor helemaal aan je voorbij.

Uiteindelijk word je daar niet warm, maar koud van!

Ook benieuwd hoe Opa Verveer al deze perikelen uiteindelijk verwerkt?

Gewoon luisteren, kijken en lachen zou ik zeggen.

Aanvang 20.30
Entree € 8,50
Reservering 0413-296008

Spelersgroep

De spelersgroep van Kantlijn kent een behoorlijk aantal zéér getalenteerde spelers waarvan een groot deel al geruime tijd lid is.

Enkele van de jongste spelers zijn doorgegroeid vanuit de jeugdgroep. Ze hebben zich al spelenderwijs het toneelspelen eigen gemaakt. Het is, zeker voor de regisseur, een genot om vast te stellen hoeveel ervaring deze spelers in de jeugdgroep al hebben opgedaan. Soms lijkt het wel alsof ze hun leven lang niet anders hebben gedaan. Een typische karakterrol neerzetten en daar de juiste uitstraling aan geven gaat ze zo gemakkelijk af dat je als kijker zou zeggen: "Dat kan ik ook wel". Maar vergeet hierbij niet het feit dat als iemand iets heel goed kan, het er altijd gemakkelijker uitziet dan het is.

Kantlijn is een amateurtoneelvereniging van een behoorlijk hoog niveau, maar waar het hebben van plezier in je hobby toch het meest belangrijk is.

Net zoals zovele andere clubs en verenigingen is ook Kantlijn steeds opzoek naar nieuw talent en leden. Vooral mannelijke spelers zijn welkom. Ben je geïnteresseerd neem dan contact met ons op.

Bewaren

tn Affiche VP 2019

Bestuursvoorzitter

Mariette van der Pas